Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Tuesday, 19 April 2016

Mamayu Craft di Tv Al-Hijrah

Assalamualaikum, alhamdulillah... berkesempatan share satu lagi memori indah dalam hidup mamayu.. Tak pernah menyangka akan diberi pengalaman ini.. Tak pernah termimpi pun perkara ini berlaku dalam hidup mamayu. Atas rezeki yang Allah berikan.. mamayu bersiaran di tv.. org kata masuk tv...kecik2 dulu selalu terpikir..mcm mana masuk tv ni ek.... mcm mana leh masuk tv...hihihi..

Tawaran yang diberi mamayu tak tolak... kini merasalah mcm mana mamayu boleh masuk tv... rasa mcm tak percaya pon ada... berdebor2..takot tersilap cakap...nervous jangan cakap la...dup dap..dup dap..jantung tu... dipanggil untuk touch up sikit...supaya penampilan nampak segar dan ceria...

segmen berlangsung selama 30 minit...10  minit on air..5minit rehat utk iklan..sambung lagi 10minit on air... sebut 30 minit mcm lamakan...bila kat stage tu...cepat jer masa berlalu... semua kena cepat..penerangan kena jelas...Adudududu...terasa kalut kelaut... tapi alhamdulillah..semuanya berjalan seperti yang dirancang...

masa ni baru sampai...kawasan parking tv alhijrah
ditemani suami dan anak-anak kesayangan

sebelum bersiaran..mamayu berada di ruang menunggu bersama suami dan anak2

masa ni break bagi laluan iklan komersial..
cepat2 mamayu susun barang atas meja craft yang disediakan

bersama crew2 al-hijrah

mamayu bersiarannnn..
hihihi...muka serius jer..keh3x
amy pengacara tv-alhijrah yang banyak membantu mamayu agar x gugup..pheww..pheww

masa ni tengah tunjuk jenis2 applique yg mamayu buat kot...udah lupa..haha

bantal DIY khas buat tv alhijrah.. comel tak budak pompuan ngan lelaki tu...hihi
selepas selesai semuanya..
bergambar kenangan bersama Amy pengacara Tv_alhijrah
Bantal tu mamayu beri pada tv-Alhijrah sebagai kenang-kenangan

selepas bersiaran..amik gambar kenangan di lobi Tv Al-Hijrah bersama insan2 tersayang yang banyak memberi sokongan pada mamayu..

Alhamdulillah..selesai sudah slot mamayu bersama DIY tv Alhijrah.. kita bergambar dengan Amie Sofia Ahmad pengacara tv Alhijrah, Assalamualaikum..

Terima kasih Tv alhijrah jemput mamayu share ilmu yg tak seberapa tu.. hihi..

Terima kasih kepada suami, anak2 , adik beradik dan kawan2 yg menyokong mamayu selama ini..

okay..korang jangan lupa like page mamayu tau

folo instagram mamayu jugak

be friend wit mamayu di FB

okay...tq korang..sebab sudi luangkan masa bersama mamayu petang ni..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...