Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Wednesday, 16 March 2016

Hobi Baru Mamayu

Assalamualaikum... rindunya nak berblog...lama giler wei tak melepaskan perasaan dalam nie.. dah bersawang..dah bersarang... arini terasa nak bersihkan sawang2 yang ada..

korang apa kabar? sori tau lama tak tanya kabo...mamayu sempat jer usha2 apa yang korang sharing..cuma tak sempat nak tinggalkan jejak... hope ukhwah antara kita still terjalin..

Untuk pengetahuan korang..sekarang ni mamayu bz benor.. bz dengan hobi baru.. bz dengan dunia craft sehingga terciptanya nama "mamayu Craft".

Semuanya bermula dengan suka-suka jer buat..lepas tu dilamar pulak Tv9 dalam rancangan "Assalamualaikum" untuk slot "DIY".

sejak dari tu..alhamdulillah..rezeki tak putus-putus.. sehingga mamayu tak boleh nak amik oder banyak-banyak.. so, berbagilah rezeki tu pada crafter2 yang lain..

Seronok buat craft nie..hilang segala stress..tp, bila dateline hampir2 sampai..stress gak..hahaha..

tak sempat lah nak borak banyak2.. kat sini mamayu share poject2 yang dah selesai mamayu buat... kalau korang nak tengok banyak lagi..boleh like page "mamayu Craft". 

1st bantal reward untuk diri sendiri..hihihi

logo mamayu craft

birthday pillow request seorang customer

i love u pillow..request dari customer sempena besday hubbynya

birthday pillow untuk papa..

yang ni paling susah..tp, alhamdulillah..siap jugak dengan jayanya..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...