Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Tuesday, 5 January 2016

Pembuka Tirai 2016 - menang segmen Amy Hilmirda Giveaway 2015

Assalamualaikum, alhamdulillah.. sudah 5 hari tahun 2015 melabuhkan tirainya.. Kini kita berada di tahun 2016.. dimana permulaan tahun semuanya berharap dan berazam agar tahun ini kehidupan kita bertambah baik dr tahun2 yg sebelumnya.

Bagaimana dengan azam baru?
Bagaimana pula dengan azam yang lama?

Walau apa jua azam yang pernah diazamkan dahulu..jika tercapai..tahniah buat diri sendiri..jika belum tercapai..buatlah penambah baikkan agar dapat menyelesaikan azam dan impian yg lama..
Tak bermakna, dengan masuknya tahun baru. azam yang lama dilupakan..

Alhamdulillah.. pembuka tirai 2016, mamayu menang segmen Amy Hilmirda Giveaway. Tak percaya rasanya. sebab jumlah peserta mmg sangat ramai.. mamayu join pon saat2 akhir..

Nasib tadi tergerak hati nak jenjalan di blog amy.. sajer nak usha..tak mengharap pun.. sebab dah rasa mcm tak dapat..

Bila tgok senarai yang panjang..tak rasa mcm nak dapat..dalam hati terdetik "oh, no.84 penyertaan aku"

Pastu, klik kat tajuk Pemenang Giveaway.

Baca mukadimah dari amy sikit..terus ker cabutan pertama hingga 5.. Terus terbeliak mata.. Tengok betol2..."eh, betol laaa.." Baca sampai abis..takot dah terlewat.. Nasib baik Amy bg masa utk para pemenang reply details.. Last update details ari Rabu.. lepas dari tarikh tu.. cabutan akan dibuat sekali lg..
Apa lagi, terus la email amy anta butiran yg amy perlukan..

sambil senyum..senyum... terus plan nak jdkan kotak nie tempat letak brg2 kraft mamayu.. kalau dapat kaler ijau lagi ngammm... entah sejak bila suka ijau ntah..hihihi...

Tq Amy sebagai penganjur
Tq Allah sebab pilih mamayu dapat rezeki ni
Alhamdulillah..Alhamdulillah..syukran..syukran...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...