Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Sunday, 1 November 2015

Foodgamsfest 2015


                Assalamualaikum... korang...korang...
Jangan lupa temujanji kita disini... 
Arini ada pesta makan di Dataran Petaling Jaya.. berhadapan Amcorp Mall..

Apa yang menarik kesah arini.. ada berpuluh booth makanan yang jarang kita jumpa dan dapat makan.. makan yg unik, yg pasti sedap untuk santapan perut harini.. 

Dan yang paling menarik ialah..konsepnya makan ala2 piknik bersama kengkawan, keluarga dan juga org tersayang korang.. boleh bawak tikar piknik tu..lepak2 sambil makan..

Poster Food Gams Fest 2015 yang dah disebarkan secara besar2an sejak bulan lepas..


Kalau korang tak pasti kat mana.. boleh tengok map ni..
Better naik lrt kot..
Dikabarkan jalan penuh sesak sebab ramai yg datang pesta ni..


Kalau korang tak tau nak pegi booth mana..
Boleh usha template nie..



So guys...apa lagi.. kita jumpa disana.. 
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...