Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Monday, 9 November 2015

4 Amalan Baik Sebelum Tidur

Assalamualaikum, mamayu nak share dengan korang..

Antara empat amalan yang baik dilakukan sebelum tidur yang perlu diamalkan setiap malam.



1. Baca surah Al-Ikhlas3x )
BISMILLAAHIRRAHMAA NIRRAHIIM, QUL HUALLAAHU AHAD'. 
ALLAAH HUSSAMAD' LAM YALID WALAM YUULAD
WALAM YAKUL LAHUU KUFUWAN AHAD

2. Selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W3x )
ALLAAHUMMA SHALLII' ALAA SAIYYIDINA MUHAMMAD
WA'ALAA AALLI SAIYYIDINA MUHAMMAD

3. Beristighfar ( 3x )
ASTAGHFIRULLAH HAL' ADZIM
AL LAZHI LAA ILAAHA ILLAA HUWAL HAYYUL QAYYUUM WA ATUUBU ILAIH

4. Bertasbih ( 3x )
SUBHANALLAAH WALHAMDULILLAAH
WALAA ILAAHA ILLALLAAH HU WALLAH HU AKBAR


Selain mengamalkan 4 perkara diatas.. 
mamayu nak share dengan korang yang mahukan tidur yang berkualiti..apabila bangun dari tidur..badan segar dan cergas..

Kalau nak tahu, hampir 2 tahun dah mamayu amalkannya...

Apa tu? 
lama betul mamayu jadikannya sebagai amalan.
Actually, rahsia mamayu bila bangun pagi segar..
bila bagun pagi cerdas...
bila bangun pagi rasa sihat..
bila bangun pagi terus melompat bangun kadang-kadang disebabkan dah lambat..
syok sangat tidur la katakan..hihihi..
Sebenarnya, rahsia mamayu..
Mamayu hanya consume ostematrix. ia merupakan dietry supplement keluaran Shaklee. 
Sangat bagus untuk mamayu..mungkin juga untuk korang diluar sana jugak..

Apa sebenarnya Ostematrix nie?
Ostematrix adalah kalsium yang berbentuk tablet dimana 1 biji tablet bersamaan dengan 1 gelas susu penuh krim..
Ia juga merupakan pengganti susu bagi mereka yang TAK BOLEH minum susu.
Setiap malam, mamayu akan pastikan mamayu dah pun telan 4 biji Ostematrix sebagai ganti kepada susu. Bukan mamayu tak boleh minum susu..cuma, mamayu lebih selesa bawak susu tablet ni kemana2.. Tak yah nak risau nak simpan kat mana..takot basi lah..takot susu tercemarlah..aishhh...mcm2 takot lagi laa...huhuhu

Secara generalnya, pengambilan Ostematrix secara Konsisten akan membantu:
-Meredakan migrain, sakit belakang, period pain, kebas2 dan kekejangan.
- Memberi tidur yang lena, mengekalkan kecergasan tubuh bila bangun pagi dan mengurangkan kelesuan yang melampau.
- Penting untuk ibu hamil, ibu menyusu dan ibu yang berpantang
- Warga emas, ahli sukan serta bagus untuk lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan tulang mereka.

Alhamdulillah, sejak konsisten mengambil ostematrix ia banyak membantu mamayu semasa mamayu hamilkan mirza dan danish.. tiada lagi masalah kekejangan otot setiap pagi.. tiada lagi sembelit semasa hamil dan selepas melahirkan mereka. Ini kerana ostematrix membantu usus bergerak dengan konsisten dan sihat.. takder la nak merasa sembelit yang teruk hingga mengakibatkan masalah buasir. Hingga kini pun mamayu masih amalkan mengambil Ostematrix.

Tak rasa rugi pun..walaupun sebotol hanya dapat tahan sebulan..
Sebab, kelebihan yang kita terima sangat berbaloi..
Al maklumlah..makcik nie bukan mudo laie...hihihi

Kalau korang pon jenis berpenyakit mcm mamayu dulu..
susah nak bangun pagi..
rasa tak puas tidur..
rasa sakit-sakit badan..
bangun pagi kejang sana, kejung sini..
membuang pun x lawas.. asik sembelit jer..
korang jenis yang tak suka lak nak minum susu2 nie..walhal susu sangat penting untuk tubuh badan dan tulang belulang kita..

mamayu rekemen, cuba amik ostematrix..
Gerenti korang jatuh cinta punyer..
Insyaallah..masalah korang akan beransur2 berkurangan..


Antara manfaat utama OSTEMATRIX SHAKLEE
serta kandugan yang terdapat didalam oste bagi 4 tablet ostematrix

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...