Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Friday, 13 February 2015

MENU SEDAP DARI KACA MATA MAK YUNG

Alhamdulillah... dalam pada tak larat..dalam pada dah sarat sangat-sangat.. tetap jugak masak untuk en.suami...
memang dari dulu suka masak... duk sorang pon masak.. inikan plak duk berdua dan dah ada si kecik tu...

yang bestnya abam pon dah pandai makan nasi dengan lauk-lauk orang-orang tua nie... tomyam pon dia belasah... haha..

meh tengok resepi sedap dari sudut kaca mata mamayu..

TOMYAM SOTONG



AYAM MASAK MERAH



 CENDAWAN TUMIS IKAN BILIS



yang ni tak masuk dalam menu yang mamayu masak... errr..telor ngan nasi tu mamayu masak lah..
rendang tu tak..rendang tu mak sedaraku kirim..rendang campur...perghhh... sodapppp..menjilat tupperware.. hihihi
ni bekalan yang ku bawak pegi opis... sebab akhir-akhir nie selera makan dah kurang.. huhu


MEE GORENG MAMAK...THORBAIKKKK!!!!!



NASI DAGANG LAUK GULAI AYAM...

Beli kat cafe opis..rege RM5... alhamdulillah..kenyang... nasik dagang nie sangat sedap...



























hujung minggu ni dah listing dah nak masak apa... sebab aritu beli lauk kat pasar tani...

ikan pari + ikan kembung + ikan selar kuning.. pastu beli sayur-sayur kampung sikit... insyaallah... nanti kita share-share gambar yer...  ^__^


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...