Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Tuesday, 6 January 2015

JALAN-JALAN UMAH PAK ITAM DI PEDAS,N9

Assalamualaikum... Gambar lama nie...lama pon tak lama lahh... tahun lepas punyer citer... masa ni nak pegi bengkel anjuran T2S... buat di Melaka... nak bawak bam2 ni masuk kelas sian plak... tiba2 teringat mak tam ngan pak tam yang duk di Pedas, N9.. Maknanya klau dari situ dah halfway dah... tak de pepagi buta mau gerak dari kl.... 

Lepas deal ngan mak tam n pak tam...diorg suka jer bila tau si bam2 ni nak datang... siap offer nak tolong jaga... tak sampai ati nak susahkan dorang...tp, mak tam nak jugak jaga...hihii...lagipon kat rumah mak tam semua kelengkapan ada..buai ada..mainan ada... anak2 pon ada leh tolong jagakan... oklah..beralah jer...lagipon memang kesian kalau nak bawak...pon kesian jugak kalau nak tinggalkan... 


bam-bam tol dia masa nie...


abam ngan daddy


kalau bab tengok camera no.1...mcm tau jer orang amik gambar dia...


abam masa ni ngan mak tam


sedapnyer tengok peha awak masa nie....nyumm..nyumm..


masa ni tabiat dia suka masukkan jari dalam mulut...


baru tersedor orang ngah amik gambar dia...hihi


ni ngan uncle amir..anak mak tam no.2


hehehe...


Lepas balik dari bengkel...pak tam ngan mak tam ajak tido semalam lagi...lagipon esok tak keje... dia nak ajak tengok anak bongsunya di PLKN Mantin,N9... 

tu diaaa....berkelah di PLKN Mantin.... syok gak.... :D


sementara tunggu mak tam buat pendaftaran bagi pelawat


orang nogori kalau masak... tak de makna kalau tak de ikan keli goreng sambal..


abam ngan daddy...klau daddy ada..memang mummy takde can pegang awak... anak manja daddy nie...


okay...time to makan...nyumm..nyummm



seleranya semua orang...makan ramai-ramai mcm ni...ala-ala piknik...


habis makan...kita bergambar ramai-ramai... bersama keluarga pak tam 



Dasat pak tam...pakai spek hitam tu...


Bersama uncle amin...


hahaha...sian...dah la awak motak...tak pakai topi...amik gambor tengah panas...redo jer yer....

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...