Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Tuesday, 30 December 2014

DIARI HAMIL 2ND PREGNANCY: MOMMIE INTAI AWAK GUNA 3D

Mommie curi2 tgok awak.... lepas scan biasa... mommie request scan awak guna 3D... Tapi mukan mudah..sebab awak ni pemalu sangat... asik nak tutup muka tu dengan tangan... Lama pujuk awak alihkan tangan tu.... ada yg sempat auntie ecah tangkap...ada yg tak... dalam masa setengah jam tu..macam2 kedudukan awak buat... daddy paling excited nak tgok awak...tp, abang mirza asik meragam jer...awak pon rimas agaknyer... mcm mana mommie tau awak rimas..setiap kali daddy bawak abang mirza keluar... awak akn alihkan tangan tu...tu pon kejap jer... sempatlah auntie ecah snap pic awak... :D



ni gambar awak mula2 sempat auntie ecah snap...bukan mudah tau...


ni yg ke-2...awak dah bg tgok..tp, tak brapa clear... auntie ecah nak cuba sekali lagi...


lepas tu awak dah mula tutup muka tu dengan tangan....hihi..omey jer...


kali ke-4 percubaan..tangan kat dagu lak...seronok yer awak dalam tu....


hahaha...tengok tu...tangan awak kat mana?? hehehe


yang ni macam awak sedang berfikir banyak sangat.... fikirkan apa tu sayang....


auntie ecah dah penat...awak pun dah penat agaknya...bila la mommie nak stop intai yer....


tangan still kat dahi....mommieeee saya nak tido laa...takmo lah intai2 lagi....

ok2...mommie tak intai dah... abang mirza pon dah bosan sangat2 tu..asik menjerit2.... Alhamdulillah...auntie bagi tau awak sihat... cuma, dia kata air ketuban banyak sikit..patotlah awak senang buat sommer sault.. macam2 gayer mommie ngan daddy tgok aksi awak... lucu n tomeyy jer...

Insyaallah..nnti kita jumpa lagi yer sayang...awak tido lah...harap awak membesar dengan sihat.... daddy, mommie ngan abang mirza tunggu kehadiran awak bulan April tahun depan... luv u...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...