Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Friday, 25 July 2014

JALAN-JALAN CARI BAJU RAYA


Assalamualaikum.... Selamat morning mommie2 semuaaaa.... ^_^

pagi ni mamayu nak citer2 tentang jalan-jalan cari baju raya... 2 hari lepas jalan2 shoping raya semata2 untuk dak bam2 nie.. baju raya dia mamayu lom beli lagi... 

tema kitorg tahun ni kaler merah.. bukan merah menyala tu.. merah maroon... tahun lepas mamayu beraya berdua.. mmu masa tu dalam perut mamayu lagi... tahun ni kami beraya bertiga lah... seronoknyaaaa..!! ^_^ tp, tahun ni mamayu tak sempat nak buat biskut raya.. sbb ada dak bam2 ni... malas nak berperang ngan si kecik nie... hahaha

jadinya, mamayu peruntukkan sehari aritu untuk beli baju mmu jer... Punya la ramai orang.. sesak sungguh.. bukan jer jem kereta kat jalan TAR tu... tapi, turut jem orang.. Nasib baik lah mmu tak meragam... dia relaks jer... sibuk tgok orang kiri dan kanan... kadang2 bila moto lalu sebelah.. dia terkejut... sbb, dia tak biasa dengar2 motor... 

Sebenarnya ni 2nd time mamayu bawak mmu kuar jenjalan di khalayak ramai semenjak dia lahir... sebelum ni pernah bawak dia pegi downtown kat jalan REKO, Kajang.. masa tu dia nangis2 sbb dia takot.. maklumlah tak pernah tgok orang ramai..tambah bising lak tu... 

so, untuk bawak dia jalan 2nd time agak cuak gak lah... Alhamdulillah.. aritu dia ok jer...

 

 ni kami berhenti sebentar untuk iftar... masa ni buka puasa kat depan kedai tudung hajra depan maybank di masjid india... tengok lah bam2 tu... muka blur tgok orang ramai lalu lalang... hihihi

 

ni la baju raya yang sempat mamayu belikan untuk muhammad mirza ukhail... Omeykan... suka tengokk.. alhamdulillah..untuk anakanda nie semua dah selesai...

pastu, giliran mommie yer ngan daddy yer plak shopping... hehehehe 
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...