Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Thursday, 10 April 2014

M1RZ4: FIRST TIME AJAR ISAP BOTOL SUSU

Mirza dia tak pandai lagi nak isap botol...susah hati mommie... umi (mak mertua) dah suruh ajar awal2...nanti senang nak tinggalkan kat pengasuh...

memang agak sukar bila baby dah pandai menilai mana yg best n tak best... memang mula2 susah... tambah mamayu tak sampai ati kot nak bg dia isap botol... bila tak nak isap botol..dia pon pandai nak mengamuk..tambah lapar...lagi la kuat mengamuk... 


Mula2 pam susu dpt 2 auns... bnyak tu....isi dlm botol... kira bg yg fresh2..bukan ebm..


Bagi dia isap waktu tgh lali... mungkin dia tak perasan sangat yg puting tu puting botol... hihi..


Dah celik sikit.... main gigit2 jer... tak nampak tanda2 nak isap pon...


Reaksi tetap sama... tak nampak mcm nak isap...walau air susu menitik.. x nak telan pon...


Gigit2 sampai sudah...


Duk main2 ngan lidah..kejap kang puting tu sebelah kiri..kejap kang sebelah kanan...

aduhhhh..lenguh mommie dikkk.. 


Tangan mommie memang dah penat nie...


Masa ni memang sabo jer ler... nasib tak nangis....



Ok..masa ni dia pon dah letih... muka dah kerut2...tanda kejap lagi ada bantahan yg hebat... sebelum dia mengamuk... pelajaran arini kita stop...sambung lain kali lak...lain kali tu tak tau la bila...hahaha... untuk arini..mommie bg adik menang... arini jer tau....


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...