Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Thursday, 1 May 2014

HAPPY BIRTHDAY TO ME


Alhamdulillah.... arini genap setahun lagi umur mamayu... hadiah besday paling bermakna ialah kehadiran baby bam bam bum nie....


Waktu ni mirza baru 2 bulan 7 ari....


Ni sorang lagi bam bam bum... abang e-is... umo baru 4 tahun... berat jgn tanya.. dah obes...hihi.. kek ni sebenarnya husband nak surprise kat mamayu... 
tp, takde maknanya dpt surprise... sbb dia dah nangis guling2 depan peti ais... katanya nak kek..nak kek... mamayu tak tau apa2 ckp la..mana ada kek... dia tetap merengek nak kek... demi nak buktikan kat dia bukak la peti ais... alamakkk!!! Ada kek laa... kek apa nie? Husband pon masuk dapor.... terus ckp...e-is niii..x leh nak surprise kat mommie.... 

huh!! Kek ni utk mamayu rupanya... adududu... kenalah beralah dgn abg besar nie...huhuhu...

Dah dapat suka la dia... siap nyanyi lagi hepi besday utk dia lagi tu... 


Sesi tiup kek besday yg dirasmikan dek abang besar nie... 


Tak padam2 lagi... hahahaha...last2 mamayu tlg tiupkan...


Dah puas ikot kehendak dia..dah makan kek...gomol adik mirza plak..


Konon2 sayang sangat la tu....


Ecehhhh...berlakon plak abang besar nie... konon2 tido la tu...


Tak leh blah klau bab berlakon nie... hahahaha..


Mirza redo jer la yer awak dik.... hihi..


Nampak tak abang besar tu pakai pampers lagi... saiz paling besar sekali tu....
kalau x nak brlajar x pakai pampers..nmpaknya kena la brli pampers org tua plak..hihi
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...