Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Friday, 31 January 2014

SEMOGA CEPAT SIHAT ANAK SYURGA MOMMIE & DADDY

Alhamdulillah.... anak syurga mommie ngan daddy dah bertambah sihat... tiada lagi wayar2 yang mengganggu awak...cuma, awak masih lagi mendapat bantuan oksigen disebabkan tak mampu untuk bernafas sendiri dan perlu dapatkan bantuan oksigen.. 

Alhamdulillah, sekali lagi..sebab doktor bg tau kat daddy yang mommie boleh datang jaga awak kat wad NICU.... syukur sangat-sangat..saat2 yang mommie tunggu-tunggu... sejak awak lahir mommie hanya dapat tgok gambar yang daddy kirimkan jer... 


masa ni awak tido..lenaaa... antara baby besar yg paling baik tak meragam... keje awak tido jer...time minum susu pon awak tak nangis kuat sangat...setakt merengek jer... nurse bg tau awak senang dijaga... dah la besar...pipi tembam...geram orang.... hehe


susu ESP Shaklee sentiasa ada menemani mamayu semasa mengandung dan berpantang... Alhamdulillah, banyak membantu memberi tenaga pada mamayu... Alhamdulillah..


Lepas menyusu..awak tido...


ni mamayu amik gambar curi-curi...kenangan daddy bersama anakanda yg kami sayang... nama takde lagi...daddy belom decide lagi...


waktu baby tido...waktu terbaik mamayu pump susu....Alhamdulillah...baru 4 hari dah dpt kumpul 5 oz setiap sesi.... syukran...


yeayyy...awak dah bangunnn...


aikk...pejam balikkk...intai yer....hihi


nampak selesa sikit tido atas bantal yang mommie bawak.... bantal umie yang tolong jahitkan...khas buat cucunya... :D



Alhamdulillah...syukran...awak dah boleh bernafas sendir tanpa bantuan oksigen lagi.... syukur ya Allah...


Hari ke-6..awak boleh lak kuning yer.... kenalah tido bawah lampu biru nie... pakai cermin mata paling mahal sekali...huhu... moga awak cepat sihat yer...tak sabar nak bawak awak balik....


Nampak tak betapa besarnya awak nie.... penuh jer dalam baby basinet..hihi...gerammmmnyerrr nak gomol2...


sehari jer dalam lampu biru tu... alhamdulillah...dah boleh buka cermin mata...


Juling plak dia...hehehe...mata putih tu mcm ada kuning sikit... tp, doc kata ok... kalau keadaan awak ok...peluang boleh balik sangat cerah...tp, doc nak tgok lagi betul tak awak dah betul-betul sihat...

cepat sihat yer sayang....kami semua tak sabar nak pelok ciom awak...


Thursday, 2 January 2014

HEALTHY HOME PRODUCT

HEALTHY HOME

Sesuai untuk Bumi dan kediaman anda. Bila membicarakan tentang kesihatan diri, setiap barang yang digunakan sama juga pentingnya dengan setiap produk yang diambil untuk kesihatan tubuh. Maka, rumah sepatutnya menjadi tempat paling selamat di atas muka bumi ini. 

Bersihkanlah ia dengan pencuci organik Shaklee yang SELAMAT, BERKESAN, MESRA ALAM dan MENJIMATKAN wang anda.

Belailah diri menitikberatkan kesihatan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bedasing tersembunyi pada air bersih. Putarkan paip rumah anda. Lihat air yang keluar. Airnya mungkin tampak bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum.
Istimewanya, air yang lebih bersih dan sihat datangnya dari sebuah Jag Air sahaja!



Get Clean Water
Get Clean® Water Pitcher


Let's Clean House
Selamat untuk Anda, Rumah dan Bumi Anda

Soft Fabric Concentrate
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate
Dish Wash Concentrate
Fresh Laundry Concentrate (Serbuk)

Untuk  Order secara Online: 



Get Clean Water
Get Clean® Water Pitcher

Lets Clean House
Get clean home care systems




Untuk Info: 

Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 1078965
Email: citirahayu.ali@gmail.com 
SMS/Whatsapp:012-7925153

HEALTHY BEAUTY PRODUCT SHAKLEE

HEALTHY BEAUTY 


Nutrien yang anda makan untuk kesihatan dalaman juga memainkan peranan penting dalam penampilan luaran anda.

Justeru itu, seeloknya barang penjagaan kulit wajah juga dan rambut bukanlah dibeli daripada syarikat kosmetik tetapi dibeli daripada syarikat yang sama yang membekalkan nutrisi yang anda makan. 

Lihatlah bagaimana kesan kesihatan dalaman yang terpancar di wajah anda nanti.



NutriWhite
Flawless beauty sourced from nature, perfected by science
Sistem NutriWhite Bertindak dalam 5 Cara
Nutrien semulajadi yang terdapat didalam paten tertunda WhiteN-16

Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
Overnight Renewal Whitening Cream
Gentle Deep Foaming Cleanser
Soothing Radiance Whitening Softener
Gentle Action Makeup Remover
Daily Defense Whitening Essence
Spot Whitening Treatment





Enfuselle 
Be ahead of your time. Look 10 years behind it

Normal to Dry Skin  ( Kulit normal hingga kering)
Hydrating Cleansing Lotion
Hydrating Moisturizer
Hydrating Toner

Normal to Oily Skin ( Normal hingga kulit berminyak)
Purifying Toner
Purifying Cleansing Gel
Balancing Moisturizer
Eye Treatment




ProSante 
Suburkan Rambut Anda
Rambut sihat bermula daripada akar rambut yang subur

Nourishing Scalp Treatment
Revitalizing Shampoo
Purifying Shampoo
Replenishing Conditioner
Lightweight Conditioner
Long Lasting Finishing Spray


Daily Care 
Penjagaan Peribadi Harian

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream




Untuk  Order secara Online: 


 

NutriWhite
NutriWhite 1 SET 
NutriWhite Loose Item

Enfuselle
Normal to Dry Skin 
Normal to Oily Skin

ProSante
Prosante 1 set
Prosante Loose item

Daily Care 
Herba Blend 


Untuk Info: 

Siti Rahayu Ali
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 1078965
Email: citirahayu.ali@gmail.com 
SMS/Whatsapp:012-7925153
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...