Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Monday, 29 April 2013

Kami Berjauhan

Dua hari lagi cukup sebulan kami bergelar suami dan isteri....tp, mlm ni mlm yg paling sedih bg aku...sbb, suami trsayang terpaksa menjalankan tanggungjawabnya d tempat org....bila dpt berita dia akn di hantar ke sabah..ckup memeritkan perasaan....sedih x dpt nak d ungkapkan...tp, demi menjalankan tanggungjawab yg diberi terpaksa merelakan jua....dan sepatutnya arini aku ada seminar perniagaan...terpaksa menarik diri di saat akhir kerana ingin meluangkan masa bersama dgn suami tersayang....

Sedang kami berdua berpacaran...hehe..Pagi tu dia dapat 2 berita...berita gembira ngan berita x brapa gembira...berita gembira, dia x jadi dihantar ke Sabah...Yeayyyy!!!! Alhamdulillah... Berita tak best..dia di arahkan utk bertugas di Pasir Puteh Kelantan...Erkkk!!! (dalam kepala terbayang Honeymoon) :D :D :D


 ayg bersama aaron aziz..cutekan dorang...

kenangan sewaktu JJCM di Klang...

Sayang rinduuuuu sangat2 kat ayg.... :(


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...