Its HOT!!! let's KLIK and you know it!!!

Wednesday, 20 March 2013

MY WEDDING STORY: BAJU NIKAH

Baju Nikah dah siap....tp, kenapa aku rasa mcm x best jer....kenapa x seperti yg aku gambarkan...aduhhhhhh!!!!...awatlaaaa manik tu dia tabur2 jer....x der corak apa2 pon...charge dah la mahal...eeeiiiiii..x puas ati...x puas ati.... (mood: sad :( )
 Cer tgok dekat2...x lawa kan....:(
kompem aku tetas manik2 nie nnti...

Haaaaa.... kan dah kena tetas..hahahahaha...Klau korang nak tau..manik2 ni aku jahit kat veil aku yg td tu....x la membazirkan....tp, masih lg dlm kategori membazir laa..klau aku tau la cmni...aku x suruh dia jahit manik utk baju nie...baik buat sendiri.... sedihhhh :(






Ni ler rupa baju nikah aku bila aku tetas semua manik yg bersepah td...maaf laa...dr pandangan mata aku..aku x berkenan kot...klau setakat jahit sepah2 mcm tu..baik aku jahit sendiri...puas ati...:(
 Baju nikah aku yang aku gandingkan bersama veil yg aku jahit sendiri....InsyaAllah..baju tu aku akn otter manik tu supaya nmpak lg berseri....n mgkin corak tu aku buat sama dgn corak jahitan di veil....tggu jer aku update gambar aku pakai baju ni nnti....

Sharing Is Caring

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...